Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.02.2016 19:41 - Сагата за Железния Вампир - Част LXV
Автор: artylo Категория: Лични дневници   
Прочетен: 436 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 13.02.2016 19:42


Сагата за Железния Вампир - Част LXV

 

Част от златните моменти, които бях заделил за пътуването ми, внезапно изчезнаха след посещението ми в една, неизвестна до тогава за мен, странноприемница близо до пътя между градът Сили и село Бастоу. За мое щастие, след като се събудих посред смърдящите чаршафи на една от общите спални, забелязах как две лица, с които се бях запознал миналата вечер при необикновени обстоятелства, „събираха своето” от видимо изтощен и посинен от среднощните забавления пощальон, който спокойно издишаше последните си молитви (не можах да разбера към чие божество бяха отпратени те, но предполагам – към всичките) проснат върху една от масите в центъра на помещението.

Парите си бяха пари, а торбата с телеграми и всевъзможни любовни послания със спорна граматическа точност и множество грешки в пълния член и пунктуацията. Въпреки това, бих пожелал щастлив празник на Елис и Аррин – писмото Ви ме трогна почти толкова много, колкото и златния накит, който беше прикачен към него.

Нарамих изпокъсаната и мръсна чанта с тъмно-червени петна, които предполагам, че няма да се премахнат лесно, след като засъхнат. Към нея вървеше и също толкова опетнена шапка, която ми докарваше сравнително авторитетен външен вид, взимайки предвид, че щях да се представям за Ердас – пощальона през следващите няколко дни, поне докато не изплатя дълговете си към барът на странноприемницата, за които бях осведомен покрай всичко, което се случи.

Първата телеграма бе за Аерис, което за мен представляваше привлекателна млада елфкиня с дълги кестеняви коси и способност да изглежда изкусителна в черни кожени дрехи... естествено, ако можеше да се съди само по името и почерка.

Текста... пикантен.
Мога единствено да кажа, че Фаранир е един елфически късметлия...

Втората:
„Търговец на име Бревалт търси компания в приключенията си (предполагам - нежна), с която да изследват „горите Писи”. Заплащане от 500 златни дуката.”

След бързи наблюдения, забелязах че информацията на подателя е фалшива.

Третата:
„Кулата от Копия ще рухне, когато над светлината падне мрак и Сивата Корона падне от нозете на Краля. Присъединете се в култът днес. Безплатно доживотно членство.”

Третата реклама, която получавам днес. Публицистиката на неверниците става все по отчаяна в опитите си.

Беше време да спра да чета чуждата поща и да почна да изплащам дългове. Уви няма време за любовта, когато икономиката заработи в пълни обороти.

Пиши ми Аерис...

 



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: artylo
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12834
Постинги: 6
Коментари: 0
Гласове: 0
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031